Moja twórczość

Obrazy na sprzedaż

Wierszyk - Spadam

 Miałam dzisiaj delikatne spięcie z siostrą i przez chwilę mój świat rozsypał się na kawałki. Już chyba minęło, ale w międzyczasie powstał wiersz o spadaniu z hipomanii w depresję. Może Wam się spodoba? Tak poza tym to jestem z siebie dumna, bo było bardzo źle, a ja nie zajadłam, nie zapiłam, nic sobie nie zrobiłam. Płakałam, słuchałam muzyki, śpiewałam i napisałam wiersz. Sukces 🙂 

Spadam 

Życie przepełnione życiem

Po brzegi

Aż się przelewa

Tak dużo go w nim samym. 

Nagle! Słowo. 

Z życia niknie życie

Widzisz jak paruje ostatnia kropla

A świat staje okoniem.


Boże! Zabierz to ode mnie! 

Daj kolory i szarości

Ja oddam czerń i biel

I czerwień krwi

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz się ze mną podzielić swoimi przemyśleniami!

© Sleepwalker | Wioska Szablonów | X | X