Moja twórczość

Obrazy na sprzedaż

Powspominamy? Zachowania borderline względem partnerów

Związki romantyczne w borderline. Trochę teorii i moje świadectwo życia w związkach jako osoby z cechami borderline (bądź po prostu borderline? Wciąż nie jestem pewna diagnozy).  

O tym jak kochałam, jak uciekałam, jak idealizowałam i dewaluowałam moich partnerów.  

Moim zdaniem notka warta przeczytania 🙂 

Niestety przez ten czas nic się nie zmieniło. Mój ostatni związek zakończył się po dwóch miesiącach, gdzie na samym końcu mój partner był mi zupełnie obojętny. A na początku byłam ogromnie zakochana. Zero postępu w tym temacie. 

27 września 2017 roku.

 Oryginalna notka: Związki romantyczne - borderline

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz się ze mną podzielić swoimi przemyśleniami!

© Sleepwalker | Wioska Szablonów | X | X