Moja twórczość

Obrazy na sprzedaż

Rozmowa śródroczna

Po bardzo udanej rozmowie śródrocznej mam fazę na tylko jedną piosenkę.  Z dedykacją dla wszystkich Pań, które są/chcą być niezależne. 

Ja też chce być niezależna. Nie tylko finansowo, ale też w innych kwestiach. Chce umieć poradzić sobie sama w sprawach mieszkaniowych, prostych remontowych itp. Teraz polegam na ojcu, od którego bardzo chciałabym się uniezależnić i na przyjacielu, którego już często głupio mi prosić o kolejną przysługę. 

Nie ma co ukrywać, że pieniądze mocno pomagają w niezależności. Zapłacisz i masz. Dlatego mocno idę w karierę. Jeśli chce być sama (a nie chce nigdy wychodzić za mąż, więcej, nie chce nawet mieć partnera) to muszę zadbać o moja niezależność. Najpierw splata długów, potem prawo jazdy, samochód. To są pierwsze priorytety. Trzeba zacząć wprowadzać je w życie zamiast wiecznie żyć jak mała dziewczynka.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz się ze mną podzielić swoimi przemyśleniami!

© Sleepwalker | Wioska Szablonów | X | X